طراحی سایت

خوش آمدید به جایی که یادگیری به یک تجربه هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود. طراحی سایت آموزشی ما با ترکیبی از زیبایی و کاربری، به شما این امکان را می‌دهد تا به دنیایی از دانش و اطلاعات دسترسی پیدا کنید. با امکانات پیشرفته‌ی ما، آموزش به یک تجربه‌ی فرهنگی و پویا تبدیل می‌شود، جایی که هر روز چیزی جدید یاد می‌گیرید. با طراحی سایت آموزشی ما، به یک سفر هوشمند و موثر در دنیای دانش خوش آمدید.

•قیمت طراحی سایت آموزشی

برای تعیین قیمت طراحی یک سایت آموزشی، همانطور که در مقاله طراحی سایت شرکتی بررسی کردیم بایستی ویژگی هایی که میخواهید در وبسایت اعمال کنید چک کنیم و بر اساس آن قیمت نهایی مشخص میشود.

اما طراحی یک سایت آموزشی به طور کلی، از 10میلیون به بالا انجام می شوند. برای مشاوره طراحی سایت آموزشگاه خود و بررسی ویژگی ها می توانید با مشاورین مجموعه وبکانو در ارتباط باشید.

 

•مزایای داشتن سایت آموزشی

  • امکان قرار دادن کلیپ های چند ساعت تدریس بر روی سایت
  • امکان ساخت پنل شخصی هر فرد برای چک کردن روند یادگیری
  • امکان ارتباط برخط با دانشجویان
  • پرسش و پاسخ آسان در هر آموزش
  • امکان ثبت نام از طریق سایت و پرداخت شهریه دانشجویان از درگاه های بانکی
  • ایجاد کلاس آنلاین و گرفتن آزمون به صورت برخط
  • بهترین روش برای قرار دادن سوابق و تاریخچه خود
  • قرار دادن مقالات جذاب مرتبط با آموزش برای جذب مخاطبین

 

هدف از طراحی سایت آموزشی

یک سایت آموزشی در عصر امروز، با این هدف ایجاد می شود که بتواند سهولت آموزش را برای مدرسین و ازطرفی دانشجویان فراهم کند.

سایت آموزشی باید به گونه ای باشد که به روز ترین مطالب و آموزش را در حوزه خود ارائه کند.به روزبودن؛ معیار اصلی دیده شدن یک سایت آموزشی است. که باید هم در طراحی آن سایت آموزشی و هم در بخش محتوا رعایت شود. از بارز ترین خصوصیات و اهداف یک سایت آموزشی، ایجاد محیطی برای آموزش آنلاین افراد است. که ارزنده ترین قسمت آن، این است که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، آن را به کسانی که شرایط شرکت درکلاس های حضوری برایشان مقدور نیست، آسان سازد. با وجود محیط اینترنت می توانید هر چیزی را در اینترنت آموزش دهید و در عین حال آموزش ببینید.

اما به طور کلی میتوان برآورد تقریبی یک سایت شرکتی را از 10 میلیون به بالا، با طراحی و قابلیت های مختص به آن برند در نظر گرفت.

قیمت طراحی سایت شرکتی

آموزشی پایه

  • آیتم لیست 1#
  • آیتم لیست 1#
  • آیتم لیست 2#
  • آیتم لیست 3#
10 میلیون

آموزشی حرفه ای

  • آیتم لیست 1#
  • آیتم لیست 1#
  • آیتم لیست 2#
  • آیتم لیست 3#
15 میلیون

آموزشی VIP

  • آیتم لیست 1#
  • آیتم لیست 2#
  • آیتم لیست 3#
  • آیتم لیست 3#
20 میلیون

اختصاصی

  • آیتم لیست 1#
  • آیتم لیست 1#
  • آیتم لیست 2#
  • آیتم لیست 3#
25 میلیون

اجازه دهید

کارشناسان ما حضور دارند که به شما مشاوره بدهند تا پروژه طراحی سایت خود را شروع کنید.

09157446389

نمونه کارهای شرکتی وبکانو

سوالات متداول مشتریان

1.میزان زمان طراحی یک سایت آموزشی چقدر است؟

میتوان تخمین زد برای طراحی سایت آموزشی با cms سه الی چهار ماه میتوان زمان اختصاص داد. برای مطلع شدن از زمان طراحی سایت آموزشگاه خود میتوانید پس از مشخص کردن قابلیت های مورد نیاز در وبسایت، آن را از طراحان سایت وبکانو جویا شوید

2.طراحی سایت آموزشی چطور با داشتن پیج در صفحات اجتماعی تفاوت دارد؟

هنگامی که مخاطب شما بخواهد اطلاعاتی راجب آموزشگاه و یا مدرس کسب کند، اولین جایی که آن را جستجو میکند، گوگل است. چه چیزی از این بهتر که آموزشگاه شما در موتور جستجو قدرتمند گوگل ، حضور داشته باشد و  جزء رتبه های اول باشد.

3پس از طراحی سایت توسط تیم وبکانو، آیا میتوانیم در سایت خود فعالیت داشته باشیم؟

البته! پس از طراحی سایت مطابق خوسته های شما، دسترسی کامل به مدرس یا مدیر آموزشگاه داده میشود که بتواند محصولات و اطلاعات خود را در سایت قرار دهد.

4. آیا تیم وبکانو؛ برای رسیدن سایت آموزشگاه ما به نتایج اول گوگل، سئو سایت را نیز انجام میدهد؟

متخصصین سئو وبکانو، مفتخر هستند که لذت تجربه اول بودن آموزشگاه شما در نتایج گوگل را برایتان فراهم کنند.

5.طراحی سایت برای آموزشگاه چطور به کمتر شدن هزینه ها کمک میکند؟
در یک آموزشگاه هزینه مکان، قبوض، تبلیغات در میان رقبا، هزینه هایی هستند که طراحی سایت آموزشی، تاثیر شایانی در کاهش یا حذف آنها دارد.
edited10:51 AM
 
 

ویژگی های یک سایت فروشگاهی خوب

  • طراحی سایت آموزشی برای چه کسانی از نان شب واجب تر است؟

    مدرسین پر انرژی

    اگر یک معلم پر انرژی و اهل علم هستید ولی هنوز آموزشگاهی آنلاین و همیشگی برای خود ندارید، باید بگویم که سخت در ضرر هستید!

      در سایت آموزشی، یک مدرس تمام اطلاعات خود را چه به صورت محتوای متنی، ویدیوئی و یا تصویری با مخاطبین خود به اشتراک می گذارد.برخی از این اطلاعات می توانند در قالب دوره آموزشی آنلاین ارائه شوند و حتی هنگامی که معلم در خواب است در حال تدریس و کسب درآمد نیز هست!

    طراحی سایت آموزشی برای مدرسین میتواند از دو جنبه بهترین تصمیم برای آن ها باشد؛

    اول: اینکه مخاطبین و دانشجویان  آنها در محدوده حضور استاد نیستند. از سرتاسر کشور و مناطق مختلف میتوانند از آموزه های ایشان بهره مند شوند.این از زیبایی های آموزش آنلاین است که حتی در دوران کرونا اهمیت آن برای افراد عیان تر شد. 

    دوم: یک شبانه روز 24 ساعت است و یک مدرس حداکثر بتواند  16 ساعت آن را با نهایت انرژی خود در آموزشگاه حضوری تدریس داشته باشد. اما در یک تصمیم هوشمند، با طراحی سایت آموزشی میتواند در هر ساعتی تدریس کند! پشتیبانی دانشجویان خود را راحت تر انجام دهد و با آن ها از طریق سایت ارتباط داشته باشد. گویا که سایت آموزشگاه شخصی آن فرد است؛ بدون پرداخت هزینه های اضافه مانند رفت و آمد و...

    -آموزشگاه ها

    آموزشگاه ها همواره بیشتربن تلاش را دارند که بتوانند برندینگ خود را در منطقه ای که هستند حفظ کنند تا بتوانند افراد بیشتری را به آموزشگاه خود دعوت کنند.

    طراحی سایت آموزشی برای آموزشگاه ها ضرورتی است که بتوانند از طریق آن در سطح گسترده تری عرض اندام کنند.

    جدا از بحث برندینگ و اعتماد سازی، از طریق سایت میتوان بخش ثبت نام و عضویت در آن مجموعه را به صورت آنلاین در سایت انجام داد. این میتواند برخی کار های وقت گیر را برای افراد حذف کند و ترغیبی برای جذب بیشتر افراد باشد.

    با ثبت نام در سایت، افراد میتوانند از اطلاع رسانی دوره ها و تخفیف ها در آموزشگاه با خبر شوند و این طیف بیشتری از افراد را از برنامه های شما با خبر میکند.چه تبلیغاتی بهتر از این؟

     

     

     

    • افراد اهل فن و قلم

    توانایی اشتراک گذاری مطالب آموزشی یا دعوت از افراد اهل دانش مرتبط با سایت آموزشی تان، میتواند شما را جزء کسانی کند که طراحی سایت آموزشی برایتان از نان شب واجب تر است!

    با این استراتژی که شما با اشتراک گذاری مطالب ناب در سایتی با طراحی اصولی و سایت سئو شده میتوانید در حوزه خود، جزء سایت های شناخته شده شوید. پس از آن برای کسب درآمد نیز در حیطه خود، تبلیغاتی را در سایت خود قرار می دهید.  البته در نظر داشته باشید که تمامی این موارد ،رعایت کردن اصول اشتراک گذاری مطالب خوب ،طراحی سایت سئو شده و درایت در عملکرد شما را میطلبد.

     

     

     

  • • نکات طلایی برای طراحی سایت آموزشی پر بازدید

     

    یک سایت آموزشی را بایستی با این دید طراحی کرد که گویا دانشجویان در ان محیط قرار است ساعت ها آموزش ببینند و استاد نیز قرار است در آن محیط ساعت ها با دانشجویان خود تعامل داشته باشد.پس طراحی سایت آموزشی با توجه به موضوع آموزش، باید با دقت و حساسیت طراحی شود تا مخاطب را با خود همراه کند. برای تحقق این همراهی در سایت تان نکاتی را در این باره با یکدیگر بررسی میکنیم.

    _رنگ و چیدمان در سایت

    اگر که کمی درباره رنگ ها و تاثیر آن ها در یادگیری مطالعه کرده باشید،میدانید که تاثیر رنگ در توجه و حواس مخاطب چقدر تاثیر گذار است!

    برای مثال؛ رنگ ها با طیف های زرد تا قرمز ،انرژی و شعف را برای افراد ایجاد میکند مثلا میتوان در سایت آموزشی برای کودک و نوجوان از این طیف رنگی استفاده کرد تا آن هارا برای یادگیری  به وجد آورد.

    نکته مهمی که در طراحی یک سایت آموزشی بایستی رعایت کرد آن است که مخاطب در سایت و آموزشگاه شما گم نشود! چیدن اِلمان ها در مسیر و سهولت کار کردن با سایت ها یکی از موارد پر اهمیتی است که باید به آن توجه شود.

    _ریسپانسیو بودن سایت 

    ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن سایت آموزشی، از هرنوع سایت دیگری مهم تر است.چراکه ممکن است دانشجو یا مخاطب شما برخی مواقع از لپتاب خود برای دیدن آموزش استفاده کند و برخی موارد شرایط ایجاب میکند که از گوشی خود استفاده کند.

    این مسئله ای بسیااار مهم است که کاربر بتواند در هر دو حالت وبسایت شما را به درست ترین حالت ممکن داشته باشد و اختلالی برای دسترسی به بخش های مختلف نداشته باشد.

    _داشتن بخش پشتیبانی در سایت آموزشی

    طبق تحقیقاتی ،از افراد پرسیده شده که از نظرشان در یک سایت آموزشی چه مولفه ای بسیار برایشان حائز اهمیت است؟

    بیشترین درصد پاسخ ها در رابطه با میزان ارتباط و پشتیبانی کردن آن سایت آموزشی است. شما نیز برای ارتباط مستمر و جلب اعتماد ؛ نیازمند ایجاد بستری تعاملی در وبسایت خود هستید که بتوانید با دانشجویان و همراهان خود تعامل داشته باشید.

     

     

    • آموزش آنلاین از طریق سایت؛ یک تصمیم هوشمندانه

    فناوری در عصر امروز، جهت آموزش در آینده را به سمت مجازی شدن و کمک در اتلاف وقت میداند. از رو آموزشگاه و یا مدرسی که همگام با عصر امروز است ، همواره در تلاش است که آموزش و روند خود را مطابق با خواسته مخاطبین خود بسازد.

    تیم وبکانو در حوزه طراحی سایت آموزشی؛ دغدغه مند دیده شده شدن و به روز بودن آموزشگاه شماست. تیم وبکانو با طراحان حرفه ای و خبره طبق نیاز سنجی سایت شما، به روز ترین خدمات را به شما ارائه میدهد.برای اطلاع بیشتر از همکاری و مشورت درحیطه کسب و کار خود، می توانید با مشاورین مجموعه وبکانو در تماس باشید.