طراحی سایت

به دنیایی از امکانات بی‌پایان و فرصت‌های بی‌انتها خوش آمدید. در ایجا، سایت فروشگاهی شما به یک دیدگاه جدید از تجارت آنلاین تبدیل می‌شود. از طراحی زیبا و کاربرپسند تا امکانات پیشرفته‌ای که به فروشگاه شما قدرت جلب مشتریان و افزایش فروش می‌دهند، همه چیز در دسترس شماست. با استفاده از راهکارهای نوین ما، تجربه خرید آسان و لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کنید. بیایید با هم به دنیایی از فرصت‌ها و امکانات جدید سفر کنیم و رویای یک فروشگاه آنلاین پرفروش را به واقعیت تبدیل کنیم.

•تفاوت سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها، مانند طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت شخصی و طراحی سایت های خبری به غیر از دیزاین مرتبط با موضوع شان؛ ابزار های استفاده شده در بطن آن هاست. برای سایت هایی که اطلاعات بیشتری قرار است در خود ذخیره کنند، هاست قوی تر نیاز است.اگر که قرار است طراحی سایت با  cmsها انجام شود هر وبسایت بنا بر نیاز خود افزونه های مختلفی را استفاده میکند. درسایت فروشگاهی میتوانید مقاله هایی مربوط به کسب و کار خود تولید کنید و در وبسایت فروشگاهی خود با کاربران خویش به اشتراک بگذارید.

•قیمت طراحی سایت های فروشگاهی

همانطور که برای پیش بینی زمان طراحی سایت متوجه شدیم که قابلیت های وبسایت بر زمان طراحی تاثیر گذارند، باید بدانیم که در قیمت آن نیز بی تاثیر نیستند!

گاها صاحبان کسب و کار،  طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود را به روش ها و کسانی می سپارند که از امنیت و چگونگی کار آن ها بی اطلاع اند.

افراد باید بدانند که هزینه ای که برای طراحی میدهند دقیقا برای چه کار هایی هست و چطور در مقرون ترین و با کیفیت ترین حالت وبسایت فروشگاهی خود را داشته باشند. 

اگر بخواهیم به طور کلی رنج تقریبی برای طراحی سایت با cms  به صورت اصولی بگوییم از حدود 10ملیون به بالا را میتوانیم “سرمایه گذاری” کنیم.

•میزان زمان طراحی یک سایت فروشگاهی

برای تخمین زدن میزان زمان طراحی یک سایت فروشگاهی، بایستی بدانیم که چه قابلیت هایی قرار است در وبسایت فروشگاهی وجود داشته باشد.

مسلما طراحی وبسایت شخصی که به ندرت تغییر میکند و اطلاعات زیادی در آن نیست، با طراحی یک سایت فروشگاهی به همراه محصولات زمان طراحی شان متفاوت است.

اما به طور کلی؛ میتوان تخمین زد برای طراحی سایت فروشگاهی با cms یک الی دو ماه میتوان زمان اختصاص داد.

برای مطلع شدن از زمان طراحی سایت فروشگاه خود میتوانید پس از مشخص کردن قابلیت های مورد نیاز در وبسایت، آن را از طراح سایت جویا شوید.  

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

فروشگاهی پایه

  • سرعت بالا
  • طراحی اصولی
  • مشاوره رایگان
  • پشتیبانی رایگان : 7روز
10 میلیون

فروشگاه حرفه ای

  • طراحی کاملا اختصاصی
  • تصاویر یونیک
  • مشاوره آنلاین
  • پشتیبانی رایگان: 7روز
15 میلیون

فروشگاهی VIP

  • طراحی کاملا اختصاصی
  • مشاوره آنلاین 2 جلسه
  • بهینه سازی سرعت
  • درج 10 محصول
20 میلیون

اجازه دهید

کارشناسان ما حضور دارند که به شما مشاوره بدهند تا پروژه طراحی سایت خود را شروع کنید.

09157446389

نمونه کارهای فروشگاهی وبکانو

سوالات متداول مشتریان

1.میزان زمان طراحی یک سایت فروشگاهی چقدر است؟

میتوان تخمین زد برای طراحی سایت فروشگاهی با cms یک الی دو ماه میتوان زمان اختصاص داد. برای مطلع شدن از زمان طراحی سایت فروشگاه خود میتوانید پس از مشخص کردن قابلیت های مورد نیاز در وبسایت، آن را از طراحان سایت وبکانو جویا شوید.

2.پس از طراحی سایت توسط تیم وبکانو، آیا میتوانیم در سایت خود فعالیت داشته باشیم؟

البته! پس از طراحی سایت مطابق خوسته های شما، دسترسی کامل به مدیرسایت فروشگاه داده میشود که بتواند محصولات و اطلاعات خود را در فروشگاه قرار دهد.

3. تیم وبکانو؛ برای رسیدن سایت فروشگاهی ام به نتایج اول گوگل، سئو سایت را نیز انجام میدهد؟

متخصصین سئو وبکانو، مفتخر هستند که لذت تجربه اول بودن فروشگاه شما در نتایج گوگل را برایتان فراهم کنند.

4.چطور میتوانم نیاز های طراحی سایت فروشگاهی ام را تشخیص دهم؟

مشاورین مجموعه وبکانو این موضوع را پیش از طراحی سایت شما تشخیص خواهند داد. اما به طور کلی؛ شما میتوانید براساس کارهایی که به طور حضوری فروشگاه مرتبط با محصول شما انجام میدهد؛ بخش هایی که در سایت تان نیاز به پیاده سازی دارد را بیابید.

5.طراحی سایت فروشگاهی چطور به کمتر شدن هزینه ها کمک میکند؟

ا در نظر گرفتن هزینه هایی همچون؛کرایه یا خرید مکانی برای فروشگاه، هزینه فروشندگان، قبوض،تبلیغات بیشتر و.. میتوان به اهمیت داشتن یک سایت فروشگاهی پی برد.

ویژگی های یک سایت فروشگاهی خوب

  • طراحی زیبا به همراه تجربه کاربری خوب

    تابه حال توجه کرده اید که برای خرید در فروشگاه های زنجیره ای آن هایی را بیشتر دوست داریم که چیدمان مرتب تر و رنگ و فضای زیباتری را برای مشتریان فراهم کرده اند. در خرید از وبسایت های فروشگاهی یکی از بارز ترین ویژگی های آن ،استفاده از رنگ های مرتبط با برند شما و چیدن درست المان ها در کنار یکدیگر است که طراح سایت بایستی به آن ها توجه کند.

  • دسته بندی محصولات

    در طراحی سایت فروشگاهی، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد چگونگی دسترسی مشتری به نیازش؛ یعنی محصول شماست. یک وبسایت با دسته بندی محصول خیلی خوب ، میتواند چندین برابر خرید را برای مشتریان آسان تر کند.

  • درگاه پرداخت آنلاین و تائیدیه های دولتی و صنفی

    مشتریان شما برای خرید محصولات باید درگاه پرداخت امن برای خرید داشته باشند. صاحب کسب و کار اینترنتی با گرفتن درگاه پرداخت و همچنین نماد هایی مبنی بر امن بودن وبسایت خویش اطمینان مخاطب وبسایت را از خرید دوچندان میکند.

  • سرعت وبسایت

    قطعا شما نیز اگر خود را جای مشتری بگذارید نمیخواهید در روند خریدتان وقفه های طولانی اتفاق بیافتد و آرامش تان را برهم زند. مانند این است که در فروشگاه حضوری پر ازدحام بخواهید خریدی انجام دهید.اغلب شما در آن مکان، وقت بیشتری از دست می دهید و خوشایند نیست. در حقیقت وبسایت فروشگاهی به دلیل وجود داشتن محصولات و اطلاعات بر روی هاست آن، امکان کاهش سرعت را به همراه دارد. اما این مسئله بدون چاره نیست. فرد و یا تیم های طراح سایت با تجربه میتوانند ترفند هایی را روی وبسایت انجام دهند که سرعت لود شما با داشتن محصولات زیاد نیز بالا باشد.

  • •انواع طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارمختلف

    برای داشتن وبسایت، کسب و کار ها به دو دسته تقسیم می شوند:

     کسب و کار های کوچک و کسب و کار های بزرگ.

    کسب و کار های بزرگ آن هایی هستند که تعداد مشتریان شان بالای چندین میلیون است و یا  وبسایت ارگان هایی که اطلاعات حساسی را در بر دارند. این کسب و کار ها می توانند از وبسایت  های کد نویسی شده استفاده کنند.اغلب این وبسایت هارا تیم های برنامه نویسی انجام میدهند که روند کار سریع تر پیش برود.

    در کسب و کار های کوچک که درصد بسیار زیادی از وبسایت هارا تشکیل میدهند، افراد میتوانند از cms  ها یا همان سیستم های مدیریت محتوا استفاده کنند. این نوع وبسایت های فروشگاهی میتوانند با هزینه کمتر و شخصی سازی شده متناسب با کسب و کار آن ها طراحی شود.

    گاها افراد تصور میکنند که طراحی سایت با cms ها به منظور استفاده از قالب های آماده ای است که ممکن است در سرتاسر اینترنت وجود داشته باشد.اما باید بدانید که وقتی یک فرد صاحب برند طراحی وبسایت شان را به تیم طراحی سایت می سپارد آن ها متناسب با رنگ برند، هویت بصری و چیدمان درست وبسایت فروشگاهی را طراحی میکنند. ناگفته نماند که بحث امنیت وبسایت نیز در طراحی سایت فروشگاهی باید لحاظ شود.

    برای مشورت درباره طراحی وبسایت فروشگاهی تان، میتوانید با مشاورین سایت وبکانو در تماس باشید.